Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Dzierzkowice

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Dyrektora Biura Powiatowo-Gminnego Związku Komunikacyjnego Ziemi Kraśnickiej z siedzibą w Kraśniku

Jednostka ogłaszająca
"Powiatowo-Gminny Związek Komunikacyjny Ziemi Kraśnickiej"
Data ogłoszenia
2023-01-13
Termin składania dokumentów
2023-01-23
Wymagane wykształcenie
  1. wykształcenie wyższe,
Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. wykształcenie wyższe,
  2. co najmniej 5 letni staż pracy,
  3. obywatelstwo polskie, jak również obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  5. brak skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. prawo jazdy kat. B,
  8. brak przeciwwskazań do pracy na stanowisku Dyrektora Biura.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  2. znajomość zasad rachunkowości budżetowej, przepisów prawa z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, obowiązków podatkowych,
  3. znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o publicznym transporcie drogowym, Prawo przewozowe, Ustawy o Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej, ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym,
  4. umiejętność obsługi komputera,
  5. umiejętność pracy w zespole,
  6. umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  7. dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, mobilność
  8. preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku w administracji publicznej.

 

Zakres obowiązków
  1. wykształcenie wyższe,
  2. co najmniej 5 letni staż pracy,
  3. obywatelstwo polskie, jak również obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  5. brak skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. prawo jazdy kat. B,
  8. brak przeciwwskazań do pracy na stanowisku Dyrektora Biura.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  2. znajomość zasad rachunkowości budżetowej, przepisów prawa z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, obowiązków podatkowych,
  3. znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o publicznym transporcie drogowym, Prawo przewozowe, Ustawy o Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej, ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym,
  4. umiejętność obsługi komputera,
  5. umiejętność pracy w zespole,
  6. umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  7. dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, mobilność
  8. preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku w administracji publicznej.

 

Wymagane dokumenty
  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i kwalifikacje,
  3. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia potwierdzające trwające zatrudnienie),
  4. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  5. oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub obywatelstwa innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  ,
  7. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  8. dodatkowe dokumenty według uznania kandydata,
  9. oświadczenie RODO – klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach do celów rekrutacji na stanowisko Dyrektora Biura Związku.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane, a złożone kserokopie dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem kandydata.

Warunki pracy
  1. praca w budynku urzędu Miasta Kraśnik, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik;
  2. pomieszczenie biurowe spełniające wymagania bhp, praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
  3. budynek wyposażony w podjazd, brak windy – stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu niedostosowanym do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia niniejszego naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych Powiatowo-Gminnego Związku Komunikacyjnego Ziemi Kraśnickiej – nie dotyczy.

Miejsce składania dokumentów

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia niniejszego naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych Powiatowo-Gminnego Związku Komunikacyjnego Ziemi Kraśnickiej – nie dotyczy.

Uwagi
  1. Postępowanie konkursowe przeprowadzi Zarząd Związku w trzech etapach. W pierwszym etapie zostanie sprawdzone czy kandydaci spełniają wymagania formalne i podejmie decyzję o dopuszczeniu do II etapu. W drugim etapie zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami. W trzecim etapie dokona zostanie ostateczna ocena kandydatów.
  2. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej indywidualnie – drogą telefoniczną.
  3. Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełniły wymagań formalnych oraz nie zostały wybrane do zatrudnienia będą przechowywane przez okres 1 miesiąca od daty ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W okresie tym w/w osoby, które brały udział w procedurze naboru mają prawo ich odbioru. Po wskazanym czasie w sytuacji nieodebrania dokumentów zostaną one zniszczone.
  4. Zarząd Związku zastrzega sobie prawo do odstąpienia od naboru bez podania przyczyny

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Tomasz Ośka
Dodano do BIP dnia 13-01-2023 18:04:48